BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Assalamualaikum...

Assalamualaikum...
SELAMAT MELAYARI BLOG SAYA DENGAN HATI YG CERIA...

Monday, July 12, 2010

Kejutan from my Hubby...:)


Salam,



Dalam dua tiga hari lepas....mase tu waktu petang, xde buat aper pun just tengok tv ngan putera dan puteriku,tiba2 hubby call...biasala dia selalu call...dia just bagitau dia baru abis meeting dan bagitau on d way balik rumah. Okla...kiter pun mcm biasa jer sb memang xde aper yg pelik pun...sb before balik hubby mmg slalu call tanyer khabar...kalu hubby x call sehari pun, i dah rase rindu...hehehe...Dalam sejam kemudian...bunyi loceng ditekan...ohhh maybe hubby dah balik ni...aku pun pegila bukak pintu mcm biasa...pas tu...SURPRISE!!!! mak ehhh...terkejut jugak aku...tiba2 jer hubbyku buat surprise bagi bunga n satu ciuman....hehehe...nk kata ada special day, xder plak...tapi hubbyku mmg suka buat surprise mcm tu...dah banyak kali jugak aku terima surprise mcm tu...syukurla hubbyku amat ambil berat pasal aku dan family. Aminnn..
Masa makan malam tu, hubby ada cakap yg planning dia nk suruh org antar bunga tu kat rumah tp dia terlupa sebab tgh meeting masa tu...last2 dia pegi beli sendiri. Tp aku tak kesah janji ia ikhlas dari suamiku...
Itula alkisahnyer....kezutan dari suamiku. Tq my dear!!

0 comments: